Monday 30 January 2012

Rindu Time nie :'(

30/1/2012 , team hoki sekolah kitorang game and lawan SMK Teknik Klang and SMK Convent . Kitorang teringin sangat nak menang sebenarnya :') tapi takda rezeki kan ? Time vs SMKTK 0-0 , SMK Convent 0-1 , Diorang goal last minute je . If kitorang buat betul-2 mybe 0-0 kan ? Huh , Then sekolah kitorang penalti dengan SMKTK cause seri . Sekolah kitorang kalah :'( disebab kan asyik guna songket jaa . Takpa lah , dah adat pertandingan kan ? Never mind . Tahun depan ada lagi . Time training korang susah payah kan ? Aku sayang korang sangat-2 walaupun kita tak menang :'D aku tak kesah , aku nak korang always member dengan aku . Sebab training kita rapat sangat , aku takut if dah takda training korang sombong jaa taknak tegur kan ? Tengs kak Faten dah ajar kitorang semua :) ILOVEYOUALL <3 :* Paling aku suka sekolah kitorang je yang pakai jersi Harimau Mlaya :'D semua orang nyanyi lagu Harimau Malaya -.- then pengadil kitorang pun nak tangkap gambar dengan kitorang :D

With Nany and Aslin


With Mastura

No comments:

Post a Comment